Sunday, July 17, 2011

MOJA PRVA JEBACINA

Izlazio sam sa drustvom svako vece I zajedno smo kruzili po kaficima I disko klubovima, ja vodjen izrekom –ko trazi naci ce- a oni ako bude bice.Dugo vremena se svaki izlazak u jebacinu , posto je to bila sustina moje devize vodilje, svodio na pricu kako je iskusni tata macor izveo sina u prvu jebacinu. Ako ne znate ta avantura je ovako izgledala.Izveo tata macor sina uvece u prvu jebacinu, na obliznji krov. Tu stari macor pocne mijaukanjem da doziva macke a sin mu se pridruzi. Prodje jedan , pa dva, pa tri sata, ni jedna macka se nije pojavila, tek ce sin sav promrzao od ledenog februarskog vetra,drhtavim glasom- Tata ajmo kuci meni je dosta jebacine-.

Tako sam I ja kruzeci po kaficima I diskacima eksponirajuci se u velicini koja je samo meni bila poznata,uvek bio u nejasnoci kako to da ovakvog muskarcinu I kuronju te male pickice ne uocavaju.Na svu srecu uskoro sam otkrio u cemu je problem.

Posto bi se sve na tome zavrsilo, po povratku u sitne sate citao sam erotske price I caplaiso (drkao) tvrdo ukrucenog majmuna do besvesti. Ko zna dokle bi to pucanje u prazno trajalo da nije doslo do jednog susreta sa komsinicom Micom.

Komsinica Mica, Gospodja sa oko tridesetak godina,je samom svojom pojavom izazivala kod mene nabreknuce I granitnu tvrdocu u roku od nekoliko sekundi. Dakle bas ona ,cudo Bozije ili ono ko trazi naci ce, me je pozvala da joj pomognem . Naravno da sam pristao kao sto bi svaki kulturni mladic to uradio. Isao sam za njom a pogled mi se zalepio za njenu zadnjicu , koja se divno njihala levo desno kao na talasima,I noge koje su graciozno izazivacki koracale. Citao sam dosta erotske price I sve ono sto sam mastao citajuci ih sada sam ozivljavao skidajuci joj ocima suknju koja je bila ni kratka ni duga,taman tolika da masta buja, pali, a pritisak raste do kriticne vrednosti eksplozije.Plasio sam se da mi cibzar na farmericama, ionako tesnim, ne pukne, pa sam s teskom mukom trudeci se sto brze da to uradim postavio ga u uspravan polozaj I tako smanjio izbocinu na pantalonama. Kao da sam imao sipku u pantalonama a ne penis a I prostora nije bas bilo za manevrisanje.Isao sam za njom kao zombiran, opijen njihanjem erotske zadnjice na finom tankom struku. Mada ne znam kako to izgleda bio sam uveren da dobijam morsku bolest, jer od tog njihanja poceo sam I ja da lelujam levo desno. Na planetu zemlju me vratio njen glas. –Evo ovu komodu da pomerimo tamo do coska- Brzo sam ruke kao slucajno spustio ispred slica da ne bi videla ociglednu izbocinu kojoj je razlog jos ocigledniji.Nisam bio u stanju glasa da pustim, usta su mi bila suva jer sam I naj manji trag pljuvacke davno progutao,pa sam samo klimnuo zbunjeno glavom. Toliko sam sam sebi izgledao izbezumljen da nisam smeo pogled da podignem jer mi se cinilo da cu samo kolutati ocima kao da sam pobegao iz ludnice. Sagnula se I uhvatila komodu za donji deo, a lepe bele sise zaigrale radosno , kao da zovu na ljubljenje I milovanje. Smracilo mi se tako da sam promasio komodu I hvatao vazduh. Napokon sam je napipao I preneli smo je. –Ispravi je malo- , cuo sam da mi je rekla. Posto je meni cela soba sad izgledala nakrivljena nisam znao na koju stranu da ispravljam. Valjda je primetila da nesto nije u redu sa mnom , jer u tom momentu je I kip slobode bio zivlji nego ja, pa je dosla da sama ispravi komodu. Na kratko nam se sretose pogledi, njen vragolasto nasmejan I moj smeten kao da sam pao sa Marsa. Onda se ona sagnula , uhvatila komodu I priblizila je malo zidu.Ceo moj zivotni vidik, moja nocna mora I naj sladja masta nasla se tu kao na tacni ispred moje poludele kurcine,mrda se, njise,provocira I otvara tamni ambis u koji cela zemaljska kugla nestaje.Oooh, oteo mi se nekontrolisani uzdah. – sta je, jesi li dobro? Upitala je. Moram u toalet nekako sam promuljao. -U hodnik pa levo- Rece ona nezno, ljubopitljivo me zagledajuci odozdo trazeci moje oci. prosto sam odleteo u toalet. Cibzar je bio metalni i od silnog naprezanja nabrekle kurcine istegao se i iskrivio, pa ga pokidah. Nisam znao sta cu sa njim. Tvrd kao granit, cinilo mi se da bi pravo zadovoljstvo bilo da sa njim izlomim lavabo, kadu, sve one pudere i ruzeve sto su stajali na polici u staklenom ormancicu da izdrobim u prah. Stajao sam tako blenuci u njega, on ne popusta, tvrd kao kamencina, a cibzar pokidan. Vidim , nema druge, moram izcaplaisati majmuncinu da bi se smirio.Kod erotskih prica sam dva do tri puta mitraljirao, medjutim ovaj put sam osecao da nece biti dovoljno ni tri puta. Onda se desilo ono neocekivano. Zacula se kvaka, i kako su se vrata otvarala cuo se glas - da li ti nesto treba?- Samo sto sam podigao glavu ona je vec bila usla. Stajao sam ukocen sa ukrucenom kurcinom kao raketom usmerenom ka nebesima. Prisla mi je milujuci ga pogledom i uhvatila u svoje divne i negovane ruke. O, Boze te divote, neka struja je prosla kroz celo telo i poceo sam da se topim i nestajem, a on je skakao i propinjao se kao divlji mustang.

Okrenula se, naslonila na kadu jednom rukom, a onda drugom rukom zadigla suknju otkrivsi bljestave bele butine a izmedju zbun crnih dlaka sakrivao je bozanski centar slasti I uzitaka. drzeci nezno moju podivljalu kurcinu polako ga je privukla I stavila u svoju toplu , mekanu, bozanstvenu,Rajsku I preslatku , milu I finu gospodju a zatim polako klizila prema jajima. Uhvatio sam je za guzove, rasirio ih u stranu da sto dublje mogu da prodrem, I onda sjurio zestok odorata ,zadovoljavajuci dugo gajenu zelju. Usao je do jaja a ja sam gurao jos I jos , zeleci da dospem do najdubljih I najsladjih dubina, da se polako sav pretvorim u penis I popunim I najmanji prostor toga Raja I pokupim svako zrnce te slasti. Tvrda kurcina je kao sirova seljacina prodirao kroz tu toplu mekocu bez otpora, a ona ga je usisavala kao slatkis mameci ga u slatke neispitane dubine. Mica je cas uzdisala, cas stenjala, dok sam ja stegnutih zuba fuktao kroz nos kao bikcina, prazneci povremeno prepuna jaja municije. Svrsili smo nekoliko puta I ja I ona uz glasno zapomaganje od zadovoljstva, ali moj dorat ne popusta, kao da jebacine vise nikad biti nece.Misici na nogama su se zategli do bola ali sve se to pretvorilo u slast kod zadnjeg izbacivanja semena.U glavi mi je odzvanjalo, puni, puni tu slatku pickicu, napuni do vrha djogate moj, jer to ona voli, u tome uziva.

Ne znam koliko vremena je proslo , meni se cini satima da sam plivao u blazenom raju, bio sam iscrpljen bez snage da stojim, pa sam legao na ledja na plocice I gledao kako se ona tusira.
To bi bilo sve a ako zatreba opet pomoc komsinici Mici eto drugog dela, ali pod uslovom da Vi to zelite.

Ova erotksa prica je postavljena u utorak, oktobar 27th, 2009 u 14:14 u kategorijama Domace devojke, Seksi komsinice. Komentare možete praiti kroz RSS 2.0 dovod. Možete ostaviti komentar, ili pratiti na Vašem sajtu.


View the original article here

No comments:

Post a Comment