Saturday, May 29, 2010

Osmakinja

zbog svoje naivnosti.To je bilo pre otprilike 4 godine jos sam bila 8 razred znaci imala sam 15 god. kao I sve devojcice mojih godina I ja sam izlazila po diskotekama sa drugaricama I znale smo po neki put da popijemo a po neki put I malo vise nego sto bi trebalo.To vece smo trebale da idemo na rodjendan jedne nase drugarice na Banovo brdo,dogovorila sam se sa Anom I Danijelom da se u 22h nadjemo kod Vukovog spomenika a odatle basom na Brdo.Dobro sam se skockala,cipelice sa stiklicom,crne carapace,uska crna haljinica koja mi se pripijala uz telo a ispod svega toga crne tangice.Stigla sam kod Vuka oko 10 I 15,malo sam zakasnila,gledala sam svuda okolo ali nisam videla Anu I Danijelu,pozvala sam Anu na mob,javila se I rekla mi je da su me cekale al me nije bilo a da im se ukazao prevoz,neki momci su stali I ponudili ih da ih odvezu do Brda.Poludela sam,rekoh Ani
This post was made using the Auto Blogging Software from WebMagnates.org This line will not appear when posts are made after activating the software to full version.

View the Original article

No comments:

Post a Comment