Saturday, May 29, 2010

Erotske price - Rodjendanska zurka moje sestre

Bio je to rodjendan moje sestre, mnogo se popilo. Bila sam ostala nakon zurke sa sestrom i njenim drugarom Markom. Ona se bila jako napila da je zadremala u kuhinji a Marko i ja smo otisli u susednu sobu, uzela sam svoj telefon jer sam trebala da odgovorim na neku poruku.

Primetila sam da me je neprestano gledao i na kraju je seo na krevet do mene dok sam pisala poruku, uzeo ga i zatvorio.

Nisam znala sta da uradim u toj situaciji, imala sam samo 18 godina a on 27, a seksualnog iskustva od ranije nisam imala mnogo posebno ne sa nekim koga dobro poznajem. Spustio je svoju levu ruku na moju nogu i poceo je da me ljubi, gurnuo je jezik ravno u moja usta. Odjednom se podigao i otisao do kuhinje da proveri da li mi sestra spava, vratio se kada je video da zaista spava, uhvatio me za ruke i poveo gore uz stepenice do moje sobe.

Seo je na moj krevet i zamolio me da skinem odecu, bila sam nervozna i u tom momentu nisam znala sta da uradim, ali sam zelela sex, zelela sam vise od bilo cega.

Prvo sam polako skidala majicu i videla sam da mu se farmerice zatezu u predelu penisa, potom sam skinula svoje farmerice i sela do njega. Polegao me je na krevet i skinuo gace, uhvatila sam ga za penis i pocela da ga pusim od dole do gore, polako.

Osetila sam da mu to jako prija, jer su njegovi uzdasi bili sve glasniji i glasniji.

Podigao se i poceo odmah da me jebe, bio je to neverovatan osecaj, jer moja mlada vagina nije bila pripremljena odmah za njegov penis. Bilo je mnogo bolno ali sam ipak uzivala, zelela sam samo da svrsi. Konacno je to i uradio
This post was made using the Auto Blogging Software from WebMagnates.org This line will not appear when posts are made after activating the software to full version.

View the Original article

1 comment: