Saturday, May 29, 2010

MOJA PRVA JEBACINA

ko trazi naci ce- a oni ako bude bice.Dugo vremena se svaki izlazak u jebacinu , posto je to bila sustina moje devize vodilje, svodio na pricu kako je iskusni tata macor izveo sina u prvu jebacinu. Ako ne znate ta avantura je ovako izgledala.Izveo tata macor sina uvece u prvu jebacinu, na obliznji krov. Tu stari macor pocne mijaukanjem da doziva macke a sin mu se pridruzi. Prodje jedan , pa dva, pa tri sata, ni jedna macka se nije pojavila, tek ce sin sav promrzao od ledenog februarskog vetra,drhtavim glasom- Tata ajmo kuci meni je dosta jebacine-.

Tako sam I ja kruzeci po kaficima I diskacima eksponirajuci se u velicini koja je samo meni bila poznata,uvek bio u nejasnoci kako to da ovakvog muskarcinu I kuronju te male pickice ne uocavaju.Na svu srecu uskoro sam otkrio u cemu je problem.

Posto bi se sve na tome zavrsilo, po povratku u sitne sate citao sam erotske price I caplaiso (drkao) tvrdo ukrucenog majmuna do besvesti. Ko zna dokle bi to pucanje u prazno trajalo da nije doslo do jednog susreta sa komsinicom Micom.

Komsinica Mica, Gospodja sa oko tridesetak godina,je samom svojom pojavom izazivala kod mene nabreknuce I granitnu tvrdocu u roku od nekoliko sekundi. Dakle bas ona ,cudo Bozije ili ono ko trazi naci ce, me je pozvala da joj pomognem . Naravno da sam pristao kao sto bi svaki kulturni mladic to uradio. Isao sam za njom a pogled mi se zalepio za njenu zadnjicu , koja se divno njihala levo desno kao na talasima,I noge koje su graciozno izazivacki koracale. Citao sam dosta erotske price I sve ono sto sam mastao citajuci ih sada sam ozivljavao skidajuci joj ocima suknju koja je bila ni kratka ni duga,taman tolika da masta buja, pali, a pritisak raste do kriticne vrednosti eksplozije.Plasio sam se da mi cibzar na farmericama, ionako tesnim, ne pukne, pa sam s teskom mukom trudeci se sto brze da to uradim postavio ga u uspravan polozaj I tako smanjio izbocinu na pantalonama. Kao da sam imao sipku u pantalonama a ne penis a I prostora nije bas bilo za manevrisanje.Isao sam za njom kao zombiran, opijen njihanjem erotske zadnjice na finom tankom struku. Mada ne znam kako to izgleda bio sam uveren da dobijam morsku bolest, jer od tog njihanja poceo sam I ja da lelujam levo desno. Na planetu zemlju me vratio njen glas.
This post was made using the Auto Blogging Software from WebMagnates.org This line will not appear when posts are made after activating the software to full version.

View the Original article

No comments:

Post a Comment