Saturday, May 29, 2010

Erotske Price - Da li sam silovana? (incest)

U braku sam 15 godina i nisam imala sex osim sa mužem, a nevina sam se udala.
Muž mi već duže vrijeme radi u inostranstvu a kući dolazi svaka tri mjeseca u prosjeku, na kratko. Imamo dobar sex ali je meni to malo pa u trenutcima samoće se često samozadovoljavam. Živim na selu pa bi svaka avantura bila brzo otkrivena, pogotovo što uz našu kuću je i kuća muževljevog brata, mog djevera.
Tako nedavno ove zime me zasvrbila pička, muž odavno nije dolazio, pa sam gledajući neki film zavukla ruku u gaćice i prstom mazila svoju pičku. Nije to baš onako kao kad je kurac u njoj ali me bar na kratko smiri. Na moju nesreću, ili sreću, nisam zaključala vrata. i dok sam tako žmurila mazeći pičku i čekajući da svršim osjetila sam neki šum u kući. Na moje zaprepaštenje na vratima sam ugledala Željka sina od mog djevera. Sva crvena u licu brzo sam izvadila ruku iz gaćica i spustila suknju.
-Samo nastavi, baš je lijepo gledati.
-Jao. Izvini.Promrmljala sam i sva zbunjena skočila sa sreveta.
- Nemoj da se stidiš pa to je normalno. i ja drkam kad god se uspalim.
Nisam rekla da je Željko momak od osamnaest godina i da je lijepo gradjen.
- Pusti sad to.-Rekoh.
-Zaboravila sam da zaključam.
Skinuo je jaknu i sjeo na fotelju a ja sam još zbunjena nešto kao radila po kuhinji.
-Hoćeš kafu.
-Hoću strina.
Nikada me tako nije zvao, uvijek po imenu. Stavila sam vodu na šporet i nisam izlazila iz kuhinje.
Ušao je u kuhinju, prišao mi s ledja i uhvatio me za sise.
-Jesi li ti lud šta to radiš? Reći ću te tvojoj mami.
-Reci kome hoćeš, ja hoću da te jebem.
Naglo sam se okrenula i udarila ga šamarom. Nije odreagovao nego me rukama uhvatio oko struka i počeo da me ljubi. Otimala sam se ali nije vrijedelo, bio je veoma snažan. Dok me ljubio po vratu jednom rukom mi je pokidao dugmad na bluzi i izvadio moje sise iz grudnjaka, i dalje sam pokušavala da se otmem iz zagrljaja ali nisam mogla.
-Nemoj molim te ja sam ti strina, Šta će reći nikola?
-Jebeš Nikolu i on tamo jebe kojekakve.
Zavukao mi je ruku ispod suknje i u gaćice i počeo da mazi pičku a moj otpor je postajao sve manji. Skinuo je sa mene bluzu i grudnjak i doveo me do fotelje gdje me gurnuo da sjednem. Nisam se više uopšte opirala. Na brzinu se svukao. Pred mojim očima se ukazao njegov dignuti kurac od nekih osamnaest centimetara. Kleknuo je ispred mene, zadigao suknju, svukao mi gaćice i zagnjurio glavu medju moje medjunožje. Jeza me uhvatila kad sm osjetila njegov jezik na klitorisu. Rukama sam ga uhvatila za kosu i još jače pritiskala na svoju pičku. Lizao me tako nekih petnaestak minuta a potom ustao i rekao mi:
-Okreni se i naguzi hoću da te jebem s guza. Sad ćeš da vidiš razliku izmedju prsta i kurca.
Naglo je zabio kurac u moju već dobro vlažnu pičko.
-O Bože što je dobro.
Otelo se iz mojih usta, a on je sve žešće nabijao kurac u mene i povremeno me šakom lupkao po golim guzovima. Osjećala sam se blaženstveno, predivno.
-Hoćeš li da prestanem, nemoj da kažeš da sam te silovao.
-Ne, ne nevadi ga ni za živu glavu, samo me jebi.
U jednom trenutku mi se sve smračilo, počelo mi je da tutnji u glavi, nešto čudno se otkačilo u meni. Počela sam da svršavam. jednom pa drugi put, pa svjetlost neka pred očima.
Onda je on izvadio kurac iz mene, okrenuo me i uz glasne krike počeo da pršće spermom po mom licu i sisama.
Ćutali smo par minuta a onda sam ja prva progovorila.
-Nikad do sada se nisam bolje jebala.
Nasmijao se.
-Šta bi od kafe, hoćemo li je popiti danas-rekao je.
Skuvala sam ponovo kafu jer je stara voda već davno uvrela.Sjedili smo goli i pričali uz kafu kao stari ljubavnici.
Ponovili smo to još jednom nakon kafe ovaj put natenane.

PETRA

VN:F
This post was made using the Auto Blogging Software from WebMagnates.org This line will not appear when posts are made after activating the software to full version.

View the Original article

No comments:

Post a Comment