Tuesday, March 29, 2011

Majka za primer

Ne znam koliko su ove ostale incest price istinite,jer ima puno onih koji od ove teme prave sprdnju,a ima verovatno i onih koji su stvarno nesto takvo sa svojom majkom i iskusili.Moje ime je Petar i imam 27 god.Kao i svi moji vrsnjaci oko neke 12-13god usao sam u pubertet.U to vreme meni i drugarima se nije dizao samo na vrsnjakinje,vec je dosta nas kuci drkalo na nastavnice,koje su u nama budile pravu pozudu i u mislima ostvarivale sve ono dokle nam je isla masta.Nakon zavrsene osnovne skole nastavile su da me zanimaju sredovecne zene,pa cak i one preko 40 god.Posto nisam imao devojku,samim tim nisam imao mogucnosti da svoje nagone i zelje sprovedem u delo,cesto sam odlazeci kod drugara odlazio do wc-a i kopao po korpi za ves,ne bi li nasao neke prljave gacice ili carape od njihovih majki.To me je izludjivalo,uzeo bih nosene gacice,mirisao opojan miris picke,a onda ih obmotao oko kurca i drkao u njih,a onda bih ih vratio tacno otprilike gde sam ih nasao,da ne bi neko primetio.I tome je dosao kraj,posao sam u srednju skolu,jos uvek bez devojke,a samim tim nisam imao picku u koju bih nabio svoj kurac.Zelja za drkanjem mi je bila najveca nocu,kada bi zaspali moja majka i moj ocuh,prosto sam goreo od zelje za sexom.Inace u to vreme sam ziveo u Opovu,mestu kraj Panceva sa majkom i ocuhom.Majka je tada imala ja mislim 36 ili 37god,prirodna crnka oko 70kg,lepo gradjena,uvek doterana,namirisana,radila je kao menadzer u jednom od boljih restorana u Pancevu.A ocuh je bio elektricar,ali za njega nikad nije bilo posla,jednostavno je bio lenj za posao,a barem tog posla ima uvek.Prema meni nije bio los,ali je veoma cesto ulazio u svadje sa mojom majkom,narocito kada popije,jer ga je majka terala da radi,da donese neki dinar kuci,tada bi on poludeo i poceo da joj prebacuje kako je ona kurva koja se jebe sa gazdom tog restorana u kojem je radila i da je gazda samo zato drzi tamo,spominjao je da kao ima nekog drugara Micu koji odlazi u taj restoran i cuo je price na tu temu,pa mu preneo.To nisam verovao,jer mislio sam da to ljubomora izbija iz njega.Nakon nekih mecec dana,majka je stigla nesto kasnije kuci nego sto obicno dolazi,ali cudno je bilo i to sto ni mog ocuha u to vreme nije bilo kuci,a otisao je pridvece kao kod tog svog drugara Mice.Negde oko jedan iza ponoci usao je sa vrata sav usplahiren,besan,a u isto vreme sa ocima punim suza.Mama je ustala iz kreveta i pitala ga sta mu je,nasta je on pozvao mene da izadjem iz svoje sobe da mi pokaze nesto.Na vrata se na tren pojavio i njegov drug Mica i rekao mu da ne pravi gluposti,nakon cega mu je moj ucuh rekao da izadje i u vrata bacio flasu koka kole,nakon cega je Mica kao oparen izasao napolje.Mama ga je pitala sta mu je,sto je pio,kad zna kakav je kad popije.Pogledao je mene i oslovio me prvi put sa SINE pogledaj ove slike da znas kakva ti je majka i da shvatis zasto sam ovakav.Stavio je slike na sto,u prvi mah je mama htela da ih pogleda,ali je nju odgurnuo i uhvatio me za ruku blize stolu,da mogu da vidim o cemu se radi.Na slikama je bila moja majka u zagrljaju sa nekim ispred nekih crnih kola,a na drugoj se ljubila sa jasno vidljivim svojim gazdom Brankom.Da bi na ostalim slikama bili njih dvoje u tim crnim,njegovim kolima,a ostalo se nije videlo najjasnije,ali se da predpostaviti.Prosto nisam mogao da verujem,mogao sam u zivot da se kladim da moja majka nje takva osoba.Tada mi je ocuh rekao,eto mali to su dokazi,veceras sam slikao tvoju majku,nisam pio,a ni jebao kao tvoja majka.Tad se majka branila,kako on samo pije,ne radi,ona celu kucu vuce na grbaci…U tom trenutku mi je bilo zao ocuha,narocito njegovih suza,koje su padale jedna za drugom.Otisao je u sobu uzeo neku plavu torbu,spakovao nekolicinu stvari,mene poljubio u glavu okrenuo se,zalupio vratima i otisao.Majka je pokusavala da mi se pravda,da ona nije kriva,da jednostavno ovako nije islo dalje.Medjutim ja sam te noci majku video drugim ocima,bez obzira bila u pravu ili ne,ispala je drolja.Ocuh je odma sutra kada je mama bila na poslu,dosao po ostatak stvari,opet me poljubio,namignuo mi i rekao sve ce biti ok,ne sekiraj se i napustio kucu.Tih dana je majka bila vidno uznemirena,ali je nakon par dana s’posla dovezao gazda Branko.I ako je bilo kasno,usao je unutra da se pozdravi sa mnom,do taga sam ga video mozda 10 ak puta i to kod mame u restoranu.Seo je mamu mu je sipala pice i rekla mi da je kasno jer ujutro ipak treba da idem u skolu.Rekao sam laku noc i otisao u sobu.Prislonio sam uvo na vrata i slusao sta pricaju.Branko je rekao da je kasno,da treba da podje kuci,ali ga mama nije pustala.Nastao je muk,tisina,niko nije izgovarao ni rec,culi su se samo koraci koji su vodili do mamine sobe.Posto su vrata od te sobe bila tik do vrata od moje,otvorio sam polako vrata da vidim,cujem sta se desava.Valjda u brzini ili od prevelike strasti mama nije skroz zatvorila vrata,vec su ostala samo priklonjena.Srce mi je lupalo,a telo drhtalo,ali sam morao da cujem ili cak i da provirim da vidim sta se desava.Cuo sam dahtanje i Kako Branko govori,nemoj Petar ce da nas cuje,na sta mu je mama odgovorila da ja spavam,a i da je sad bas briga,da hoce da mu popusi.Zgrozio sam se,a u isto vreme napalio,kurac mi se vec uveliko digao.Culo se njegovo dahtanje,ah,ah,ah,to pusi ga lutko,ti to najbolje radis.Posle minut,dva,sam cuo mamino stenjanje i morao sam malo da virnem.Sad je ona bila na krevetu,a on gore na njoj,ali nesto mi nije bilo jasno,nije bila gola,vec obucena,imala je jos uvek crni brus na sebi,neku tamnu suknjicu,koja je bila zadignuta i otkrivala je njene noge,ali za cudo ne bose,vec u crnim carapama,tj.hulahopkama.To mi nije bilo logicno,dok nisam cuo majku da kaze Branku,znam ja sta ti volis,jel ti se svidja brus,tad je izvadila sisu,koju je on ludacki sisao.onda je rekla,jel ti svidjaju moje tangice,njih nisam uspeo da vidim,jer je on jebao,a onda je rekla,znam da najvise volis moje carapice.Uzeo je njene noge,stavio na svoja ramena i jebao je zestoko,a u isto vreme ljubio joj prstr na nogama.Ja sam uveliko drkao i bio pri kraju,vratio se u svoju sobu i izdrkao svoj kurac.Sutra sam ceo dan u skoli vracao slike od prosle noci u glavi,stalno mi je majka bila u mislima.Dosao sam kuci popodne,majka je bila na poslu,usao sam u wc i na ormaricu video mamine gacice sklupcane u crne hulahopke.Bile su to crne cipkaste tangice uvijene u saten crne hulahopkice.Iz cista mira mi se digao kurac i slika mame kako se jebe,uzeo sam gacice sa sve carapama i pomirisao ih.Ummmmm,verujte nikada nisam doziveo tako nesto,mirisao sam i ranije gacice od mama mojih drugara,ali ove su bile prava esencija,miris nekog parfema pomesan sa blagim mirisom picke.Tad sam video da su hulahopke pocepane skroz na sredini,a kako i ne bi kad se sinoc onako jebala.Stavio sam kurac u njene crne gacice i ako su iznutra bile muzgavo bele,da li od sekreta njene picke ili od Brankove sperme.Nije mi bilo bitno,navlacio sam kurac na mamine gacice i zamisljao kako je jebem.Posto su vec bile bele iznutra isao sam do kraja pa sam i svrsio u njih.Nakon toga sam se zapitao da li normalan,sta to radim,sta ako je to belo bila i njegova sperma,odma sam oprao kurac,papirom malo obrisao spermu sa gacica i ostavio sve kao sto je bilo na ormaricu.Mama se to vece sama vratila kuci,bila je skockanija nego ikad,zeleni blejzer,ispod neka cipkana crna bluza,zelena mini suknjica i crne carape i naravno lakovane cpele i dosta sminke nego obicno.I ranije je bila skockana,ali ovako ne spremila mi veceru i kao da nista nije bilo,cutala je.Pitao sam jel Branko odma otisao sinoc,jer sam cuo neke glasove iz sobe,na sta je ona odgovorila da su usli u sobu na kratko da malo popricaju o poslu i rekla da je umorna,da ide da se istusira i da legne.Nakon njenog izlaska iz kupatila cula su se i vrata od njene sobe,pomislio sam,znaci legla je.To sam iskoristio i otisao u kupatilo ne bi li nasao opet njen ves,jer opet mi se javila zelja za jebanjem i u glavi niko drugi nego moja majka.Ovoga puta nicega nije bilo na ormaricu,pa sam otvorio korpu za ves i video opet crne,ali ne tange vec obicne gacice sa cipkom okolo i nije bilo hulahopki,vec crne svilene samodrzece carape sa cipkom gore.Opet sam isto uradio,ali ovora puta sam gacice lizao i mirisao sokove od mamine picke,a carapu sam navukao na kurac,sve do kraja gde su joj bila stopala i prsti,imao sam takvu zelju da uletim u maminu sobu,obujem joj ove carape,obucem ove iste gacice i pojebem je celu.Valjda je jos dozu tog fetisa kod mene izazvala ona noc kada je Branko jebao mamu obucenu.Ali za sada je to ostalo samo na drkanju u carapu i mirisanju maminih gacica.Svanuo je i novi dan,nedelja,dan kada smo i ja i majka kuci.Imala je na sebi neku belu trenerku,izazovna,ali u tom momentu tako obucena,i nije mi predstavljala neki sexi objekat ili zelju za jebanjem.Tad sam pomislio,kao da mi je Branko otac,jer i on se izgleda lozi na nju kada je doterana.Spremila je rucak,vec je proslo podne,mislio sam da posto ne radi da ce ostati kuci,ali mi je rekla da neki klijenti dolaze u restoran na rucak i da mora tamo da se pojavi.Znao sam da laze,jer njen restoran nikada nedeljom nije radio.Odlucio sam da je pratim,obukao sam se i bio spreman da kad i ona izadjem i ja iz kuce,kao da idem kod druga.Posto je padala kisa,a i malo je bilo zahladnelo,obukla je sivi komplet,crne carape ili hulahopke,ne znam,jer nisam video,i obula je crne sa vecom stiklicom cizme.Izasli smo u isto vreme,ja kao do stanice sa njom pa posle dalje do drugaCekala je bus,a ja se sakrio iza jedne zgrade,kad je usla,usao sam i ja na zadnja vrata,tako da od guzve nije imala sanse da me primeti,a i da jeste izmislio bih nesto.Sisla je odmah na drugoj stanici,i znao sam da nesto nije u redu,jer do restorana u Pancevu ima bar 12-13 stanica.Brzo sam i ja sisao i posao u drugom pravcu.Nakon cega sam je pratio krisom,jedno 50m,dok nije stigla pred jednu crvenu zgradu gde ju je cekao niko drugi nego Branko.Nakon cega su usli u tu zgradu,verovatno je tu Branku bio stan,a ja sam se peske,da bi istresao bes iz sebe vratio kuci.Vratila se kasno nocu,a ja sam je pitao,pa zar su gosti toliko kasno ostali?Ona se samo nasmejala i nekako jedva usla unutra.Pitala me da li mogu da joj pomognem da se izuje,nakoncega je sela na stolicu,a ja se sagao i poceo da joj izuvam cizmice.U tom trenutku sam primetio da joj je na desnoj nozi skroz pocepana carapa i u glavi mi je prosao film,da se zestoko jebala i da je Branko glavni krivac za to.Izuvsi joj tu desnu cizmu uzbudila su me i njena stopala,kao i bordo lak na prstima.A onda je savila glavu da me poljubi,da mi zahvali,pri cemu sam osetio alkohol iz njenih usta i bilo mi jasno zasto se sama nije izula.Rekla mi je da joj pomognem da ode do kupatila,jer joj se ide u wc.Nije ni sela na wc solju vec se skinula i to predamnom,sto nikad nije.Ispod suknje koju je zadigla,imala je crne hulahop carape i bordo gacice i lepo uredjenu picku.Sta sam zapanjen videvsi je,a ona je na solji sedela pognute glave.Podigla je pogled ka meni i rekla da izadjem.Kurac mi je nabrekao,hteo je da eksplodira.Posle par minuta me zvala da dodjem,da joj pomognem do sobe,sto sam i uradio.Ostala je bila u gacicama,preko kojih nije skroz ni navukla carape,a za malo se nije saplela jer joj se suknj splela oko nogu,a kada smo usli u sobu,sela je na krevet i opet me zamolila da joj pomognem da skine sivi sako i crnu kosulju kao od svile.Sto sam i uradio i onda je ostavsi samo u bordo brusu,bordo gacicama i crnim carapama legla,bolje receno rasprostrala se na krevet.To je prvi put da kada dodje,da se ne istusira i ne svuce stvari koje je nosila tog dana.Tek sam tada video koliko joj pice udarilo u glavu.Izasao sam iz sobe,ali mi djavo nije dao mira,pa sam opet usao u sobu.Gledao sam svoju majku kako polu gola lezi,a to mi je bila prilika da nesto uradim,po bilo koju cenu.Dok sam je gledao kurac mi se digao,morao sam da ga izvadim,opet sam se tresao ko prut,ali morao sam ga ga drkam.Primakao sam se na oko pola metra i gledajuci je drkao ga.Sagao sam se i pomirisao njena topla stopala,koja su se osecala ne na znoj,vec na miris koze,verovatno od cizmi u kojima je bila.Prislonio sam kurac na njeno stopalo i prstice i nezno glavic trljao o njih.Zatim sam stao na 20 ak cm od njenih usta i drkao ga zamisljajuci svoj kurac u njima.Taman sam bio pri kraju,kad zazvoni telefon,mama onako bunovna otvori oci,a ja na brzinu izlete iz sobe.Cuo sam da prica sa nekim,da kaze da je stigla kuci i da je dobro i da je vec legla.Pretpostavio sam da je to bio Branko.I preklinjao sam jebeni telefon u njenoj sobi.Ta noc mi je presela,jer od straha nisam posle ni svrsio.Ustao sam i otisao u skolu.Vratio se kuci i video majku za stolom.Iznenadio sam se i pitao je,kako to da nisi na poslu,na sta je odgovorila da joj nije dobro i da nece ici danas da radi.A taman sam na izlasku iz skole razmisljao da cu kad dodjem kuci,da joj izdrkam u bordo gacice,sve propade.Seo sam i ja za sto i pitao je ironicno,kako je Branko,nema ga?Na sta je ona odmahnula glavom i rekla,bolje da ga nema.Pitao sam je a zasto,sta se desilo?Rekla je da joj je najbolje kad je sama i da joj sad niko ne treba.Zazvonio je telefon,od koga sam dobio fobiju,ja sam se javio,ali nije bio Branko,vec mamina prijateljica Jovanka,i rekla da pitam majku da li hoce da njih dve odu na kafu negde.Verovatno je bila upucena u neke stvari bolje nego ja.Preneo sam to majci,koja ju je okrenula i rekla da se nadju za pola sata dok se obuce,kao da je jedva docekala,jer joj ocigledno nije bilo do sedenja u kuci.Tek tada je skinula one gacice od sinoc,jer sam ih video opet na ormaricu kad sam usao u wc.Jos nije izasla pa sam cekao,a kad sam je video sredjenu,kad nisam svrsio u sekundi.Obukla je od satena krem kosulju,znate one sa spic kragnom,braon od plisa suknju a preko struka siroki braon kais,kao steznik,na nogama boja koze carape sa puno likre,one sto imaju sjaj i dole braon cipele,a odozgo kraci braon kaput.Izasla je i rekla da nece dugo,a ja sam pojurio ka kupatilu,nasao njene gacice i opet samo izdrkao.Vec mi je to nekako dosadilo,trebalo mi je nesto vise,prava mamina picka,a ne samo ovakav nacin zadovoljavanja.,posto se Branko nije javljao,a majka je izasla sa drugaricom,a ne sa njm,znao sam da se nesto izmedju njih dvoje desilPomislio sam eto prilike za mene,da je ja izjebem.I verovali ili ne,odlucio sam da kad se vrati,bez obzira sta se kasnije desilo i kakva god da bude njena reakcija,da moram da je jebem,to je bilo jace od mene.Bio je jedan sat popodne,rekla je da nece dugo,a vec je proslo deset navece.Culo se zvono na vratima i neki glasovi.Otvorio sam vrata i video Jovanku kako ispod miske tegli moju majku,koja nit se smejala,nit je plakala.Jovanka mi je rekla,pa pomozi mi da je unesem,sto sam i uradio.Odneli smo je do sobe i onako obucenu smestili u krevet.Jovanka je pocela da melje,da mojoj majci nije lako,da ima probleme i da budem dobar prema njoj i da ona mora da ide svojoj kuci.Pomislio sam,sta me snaslo,prvo se ocuh napijao,a sada i majka.Otisao sam u sobu da vidim kako joj je,a ona je buncala nesto kao,da to hocu,da mili to volim,znas ti sta tvoja lutka voli.Onda sam skontao da u glavi masta,sanja da se jebe,verovatno sa Brankom.Dok sam to slusao opet mi se kurac digao,a narocito onako obuceno i to sa sve cipelama na krevetu,znao sam da cu da je te noci pojebem.Ugasio sam svetlo u sobi i upalio malu lampu koja je stajala na komodi,tek toliko da mogu da je vidim.Skinuo sam se skroz go,stao ispred kreveta i poceo da drkam.Izuo sam joj cipele,i poceo da joj jezikom dodirujem vlazna stopala i sisam prste na prelepo izvajanim nogama.Nije se pomerala,samo je glasno uzdisala i ne povezano pricala.Popeo sam se na krevet,zakoracio preko nje,podigao joj suknju,i kroz carape video crne tangice,iste one u koje sam prvi put drkao.Kurac je hteo da eksplodira,sagao sam se i mirisao joj preslatko medjunozje,bio je onaj meni dobro poznat miris,samo sto cu sad i da okusim.Poceo sam kroz carape i gacice jezikom da joj lizem picku,vec sam je osecao,a onda sam prstima i zubima pocepao carape,da bi joj ceo svoj jezk ugurao u meni dugo zeljenu rupu.Lizao sam joj toliko zestoko da je pocela da skuplja noge,a nisam smeo vise da drkam jer bih istog trna svrsio.Opcinjavale su me njene noge u tim carapama.Raskopcao sam joj kosulju i na dole povukao crni brus kad sam ugledao njene sise,ko dve vece jabuke,a bradavice dignute i tvrde.Polako sam ceo bio iznad nje,pomerio joj noge u stranu i polako ga stavljao u njenu picku,ne mozete da zamislite koliko sam bio srecan,nisam mogao da verujem.Polako sam ga ugurao i poceo nezno da je jebem,a u isto vreme sam joj jezikom kruzio oko bradavica i uvlacio ih u usta.Pocela je opet da govori neke perverzije,ali su joj oci i dalje bile zatvorene.Govorila je,slicno sto i ono vece Branku,a ja sam je polako jebao.Podigao sam se i stavio kurac pred njena usta i rekao da ih otvori i taman kad sam hteo da joj stavim,ona otvori oci i ne progovara ni rec.Ja sam se ukopao sa kurcem ispred njenih usta.Nakon par sekundi pocela je da se oblizuje,opet zatvorila oci,nakon cega sam joj kurcem dodirivao usne,a ona se i dalje oblizivala.Polako sam joj deo glavica stavio u usta,a ona pocela valjda ne svesno da ga oblizuje.Samo sto nisam svrsio,ipak sam se uplasio da se ne probudi i sisao sa nje i istog casa ga izdrkao i otisao u sobu i zaspao.Vec je svanulo,majka je vec za cudo ustala i usla da me budi za skolu.Cim sam ustao ko da me nesto ubolo u grudi,setio sam se da sam mamu te noci ostavio sa pocepanim carapama,a i sa pola spustenim brusom,ali sad je vec bilo kasno.Ustao sam,dorucak me cekao na stolu,izbegavao sam majcin pogled,jer sam sumnjao da nesto zna,jer ma koliko bila pijana,zna da se sa nikim nije te noci jebala,a opet se probudila sa iscepanim carapama i otkrivenim sisama.Sela je za sto ve obucena,skockana i pitala kako sam spavao i da zna da ju je Jovanka dovela,ali se daljeg ne seca.Rekao sam da smo je doneli do kreveta i to je to,da sam posle otisao u sobu i zaspao.Ona se samo onako kao zacudjeno nasmejala i rekla da pozurim da cu da zakasnim u skolu.vratio sam se iz skole,usao u kucu,a ubrzo nakon mene i mama,sto je bilo cudno,jer obicno dolazi uvece.Pitao sam je otkud ona tako rano,a ona odgovori,da je bila do firme na kratko i da je od danas na odmoru narednih 14 dana.Nekako se drugacije ponasala,a i atmosvera u kuci je bila pozitivnija.Motala se cas po kuhinji,cas po sobi i kao da me za svo to vreme krisom posmatrala.Sedeo sam na fotelji i pravio se da gledam TV,a u stvari je i moj pogled bio uperen ka njoj.Sela je na dvosed nasuprot mene,a ja se tek onda izgubio,jer nisam mogao da skinem pogled sa njenih nogu,koje su virele ispod neke jarko zute suknjice,koja je kako bi se mama pomerala u dvosedu sve vise i vise otkrivala cari njenih listova,a i prelepih butina.A totalno sam otkacio kada je prekrstila nogu preko noge i tek onda video da na sebi ima i carape cija se cipka jasno videla na vrhu njenih butina.Svasta mi se tad motalo po glavi,da li da nasrnem na nju ili ne,jer bio sam siguran da ma koliko prethodne noci bila pijana,sigurno je bar neki deo ostao u njenoj glavi.Ustao sam i otisao u WC i nasao njene gacice od predhodne noci,kradom ih uneo u sobu i poceo u njih da drkam.Bio sam toliko napaljen da nisam ni primetio da me majka kroz odskrinuta vrata posmatra.Trgao me uzdah koji se zacuo,okrenuo sam se i video nju koja je siro otvorila vrata i pitala sta to imam u rukama.Na brzinu sam preko kurca koji je bio uvijen u njene gacice prebacio jorgan i zanemeo od stida.Rekla je da joj dam to sto krijem,nisam progovarao ni rec,dok se nije razdrala,dosla do kreveta,demonstrativno podigla jorgan i videla moj sad vec totalno spusten kurac prekriven njenim crnim gacicama.Samo je rekla,au jebote,pa da li je moguce i pocela ironicno da se smeje.U sekundi sam joj gacice bacio na sred sobe i rekao joj da izadje,da je dosta bila u kuci i da ode da se podsmeva Branku,a ne meni.Na sta je ljutito odgovorila,jebo te Branko idiote jedan,a ja njoj da Branko jebe nju,kao sto je to radio i u ovoj kuci pre par veceri,a i kod njega u stanu i okrenuo sam se ka zidu.Mislio sam da ce da izadje,ali sam osetio kako seda na moj krevet i svojom rukom prolazi preko moje kose.Samo sam cutao,bilo mi je dosta svega,pa i nje.Ustala je na par sekundi,a onda podigla jorgan i legla kraj mene.Privila se selim telom uz moja ledja i rukom klizila niz moju ruku.Osetio sam da mi kurac raste,pa sam drugu ruku stavio preko njega,,jer nisam znao da li je legla kraj mene kao majka da me tesi ili kao kurva kojoj treba moj kurac.Zavukla je ruku ispod moje majice i nezno pocela da dodiruje moje grudi i go stomak,koji se sav tresao od uzbudjenja i nekog straha.Zatim je dosla do ispod pupka i ruba mojih gacica,ali je naisla na moju ruku koja je skrivala moj dignuti kurac.Pitala me,sta je bilo Petre,sta si ukrutio tu ruku,nisi takav bio prosle noci.Moja ocekivanj su se obistinila,jer tada sam znao da je svo vrema znala sta se dogodilo ptethodne noci.Pustio sam ruku sa svog kurca i istog trena umesto svoje osetio njenu ruku na njemu.Uvukla je ruku u gacice i polako ga milovala,ljubeci me pozadi svojim vrelim,vlaznim usnama u vrat.Nisam mogao da izdrzim,okrenuo sam se ka njoj i video da je bila samo u crnom brusu i svoj jezik zavukao u njena napucena usta,ruka mi je posla ka njenom medjunozju,hteo sam da joj strgnem gacice i da je polizem,ali na moje iznenadjenje,ni suknje,a ni gacica nije bilo,jer skinula ih je pre nego sto je usla u krevet.Osetio sam pod rukom njenu vrelu,sad vec vlaznu picku i dole niz nogu njene svilene carape,koje nije namerno ili nije imala vremena da izuje.Skinuo sam joj brus i video dve prelepe sise sa lepim socnim ukrucenim bradavicama.Pitala me,da li si to hteo,da li ti se svidjaju?Nista nisam odgovorio,samo sam ih lizao,prvo jednu pa drugu.Zatim sam je celu otkrio i nastavio svojim jezikom da prelazim preko njenog vrelog,glatkog stomaka, onda sam napokon dosao i do fino uradjene dlakave mamine picke.Rasirio sam joj noge i poceo prvo da joj jezikom dodirujem i ljubim prepone,a onda i da joj polako vrhom jezika dodirujem klitoris.Bila je toliko uzbudjena,da se odizala guzom o krevet pokusavajuci da se sto jace nabije na moj jezik.Sad sam joj sto sam dublje mogao zavukao svoju jezicinu i osetio prelep ukus mamine picke.Nisam znao da li to iz njene picke curi moja pljuvacka ili njen bozanstveni sok,koji mi se slivao niz bradu.Podigla je moju glavu i rekla da je sad na nju red,spustila se dole i u momentu uvukla moj kurac u svoja usta.Jednom rukom ga drkala,a u isto vreme pusila,jednostavno sam hteo da eksplodiram.Zatim je svoje dupe i picku okrenula ka meni,valjda sam ja trebao da joj lizem dok mi ona pusi.Glava mi je bila izmedju njena dva prelepa bela guza,a izmedju prelepa picka koja je cekala da nastavim da je lizem,sto sam i uradio.Ali koliko sam bio napaljen,nisam se tu zaustavio,vec sam poceo da jezikom saram oko maminog cmara,pa sam joj cas lizao piku,cas njen uski cmarcic.Cak mi se svideo i miri,a i ukus njenog dupeta.Odjednom se podigla i rekla da ne moze vise,da joj ga stavim.Kleklnula je cetvoronoske i rekla da joj ga zabijem od pozadi.Koliko sam bio uzbudjen,cinilo mi se da mi je kurcina barem 50cm.Kleknuo sam iza nje,obuhvatio joj rukama dupe i poceo da je trpam,prvo polako, a posle sve jace i jace,jednostavno sam se izivljavao nad njenom pickom.Onda sam je okrenuo na ledja,digao joj noge na ramena i opet joj ga nabijao bez milosti,bukvalno kao da jebem neku kurvu,a ne svoju majku.Jednu nogu je skinula sa mog ramena i nabijala mi je u bradu,pa u usta,prihvatio sam to i u isto vreme sam je jebao i grizao njene prste.Bio sam na samom kraju,osetila je to,podigla se i uzela da ga drka.Rekla je,samo tako i svrsi mami u usta,hajde mama to voli.Osetio sam da svrsavam i primakao njanu glavu svom kurcu i iste sekunde gledao kako moja majka usisava spermu u svoja usta,kako ga oblizuje.Nakon svega toga,otisli smo zajedno u kupatilo i oprali se.Ona se nakon 2 nedelje vratila na posao,ali Vise nije pominjala Branka.Ja sam sad vec 5 godina u braku,imam i sincica od 3 godine,Majka i dalje zivi sama,a ja kad zena ode da prespava kod svojih,da ne bi ostao sam odem do majke da joj “pravim drustvo”.

on line prescriptions for cialis Generic Cialis Tadalafil cialis en ligne de pharmacie, australia viagra cialis supply 1 Tadalafil Cialis cialis alternative? “what is better levitra viagra cialis” Forzest Tadalafil Tablets cialis sales comercial taking cialis and viagra together Tadalafil Cialis Vs Viagra 5 mg cialis cialis segmentation Cialis Vs Tadalafil “are enseignes sp cialis es” hiv drugs and interactions with cialis Cialis Tadalafil American Express hiv drugs and interactions with cialis cialis without a perscription, Cialis Tadalafil Rausch buy cialis online say wordpress? lowest price cialis Cialis From India Tadalafil very cheap cialis cialis accessory Purchasing Online Generic Cialis Tadalafil cialis low priced cialis and erections Drug Cialis Tadalafil cialis dependence cialis availability in uk? Cialis Tadalafil In Buy cialis online now generic soft tabs cialis 989. cialis comments Tadalafil Cialis Safety And Efficacy “biblioth ques sp cialis es” produce tadalafil? Generic Cialis Pills Tadalafil paypal cialis cialis 30 Red Devil Tadalafil Generic Cialis “cialis pdr” women cialis? Maryland Cialis Tadalafil Viagra cialis bluepill cialis samples Pharmaceutical Grade Generic Tadalafil Cialis megalis tadalafil Vasa ocena: Loading ... Loading ...

View the original article here


This post was made using the Auto Blogging Software from WebMagnates.org This line will not appear when posts are made after activating the software to full version.

No comments:

Post a Comment