Sunday, March 27, 2011

Gazdarica Ljilja – Letnja avantura, II deo

SMS Poruke Upoznavanje

Sledeceg jutra su me probudili suncevi zraci koji su dopirali kroz spustene roletne. Nas dve smo gole i zagrljene lezale na krevetu. Iako je bilo tek 7:00, vec se moglo naslutiti da ce i danas biti pretoplo. Ustala sam i obukla se. Kimberli je jos uvek spavala. Nase stvari su bile razbacane po podu, onako kako smo ih sinoc skidale. U drugoj sobi sam zatekla Jana koji je gledao TV i pio jutarnju kafu. Rekla sam mu da bi trebala da odem do mog stana, na sta mi je on predlozio da premestim svoje stvari kod njih i da ostatak odmora mogu provesti u njihovoj kuci. Svidela mi se njegova ideja pa sam je prihvatila. Zatim se ponudio da on donese moje stvari i ja sam mu dala adresu, a onda nazvala ljude kod kojih sam odsela i objasnila im o cemu se radi. Kad je otisao, ja sam iskoristila priliku da se istusiram. Po povratku iz kupatila videla sam da je on vec stigao i probudio svoju dragu. Polako smo se spremali da odemo na dorucak u lokalni restoran.
Tako sam ostatak odmora provela kod njih. Nas dve smo svakodnevno vodile ljubav, a Jan bi uzivao da nas posmatra. 99% vremena smo provodile u kupacim kostimima, kako na plazi tako i u kuci. Uzbudjivalo me je njeno predivno izvajano telo, koje je izgledalo neopisivo dobro u kupacem, narocito kad bi se nauljila na plazi, suncevi zraci su cinili da prosto sija. Cesto mi je na pamet padalo da je dohvatim na sred plaze, pred svima… i slicne ludosti. Uvek smo jedna drugu mazale uljem, a mene je palio svaki kontakt sa njenom prelepom crnom kozom. Dohvatile bi se uvek u kuci, u sobi, u kupatilu, a obe smo bile konstantno napaljene. Ponekad se desavalo i vise puta na dan. Obozavala sam da lizem njenu veliku, crnu, africku picku. Posebno su me izludjivali njeni krici zadovoljstva. Cim bih je cula kako jauce, postajala sam jos navalentnija. To bi cesto znalo da potraje, jer sam uzivala. Nju su narocito palile moje sise, s kojima je volela da se igra i narocito, da mi lize bradavice. Stalno je trazila da ih trljam o njenu ribicu, govorivsi kako je to dovodi do ludila. Vise puta smo koristile i neka improvizovana pomocna sredstva, pa smo tako jednom kupile nutelu kojom smo jedna drugoj mazale pickice, pa ih posle lizale. Neprekidno smo smisljale nove nacine da zadovoljimo jedna drugu. Sem toga, kako su dani prolazili raslo je i moje interesovanje za Jana. Bio je moj tip muskarca, visok, atletski gradjen, snaznih ruku, sirokih ramena i savrseno ravnog stomaka na kome su se ocrtavale plocice koje su se mogle videti iz daleka. Cesto sam ga posmatrala na plazi, dok izlazi iz vode i uvek je moj pogled zavrsavao na njegovim kupacim gacama, koje su bile pretesne za ono sto pokrivaju a to je, cini mi se, uvek bilo ukruceno i u stanju pripravnosti. Sve vise sam razmisljala o njemu, pitajuci se zasto se nikad nije prikljucio nama dvema vec je uvek samo posmatrao. Steta je da takav potencijal ostane neiskoriscen, govorila sam sebi.
Naravno, nas dve smo bile pravi magnet za muske poglede. Prosto je bilo nemoguce da izadjemo iz kuce zajedno a da nas neki tip ne posmatra sve dok mu se ne izgubimo iz vidokruga, bilo da je to prodavac voca, taksista, grupa momaka iz kafica, ljudi sa plaze, slucajni prolaznici… Uvek su ti pogledi bili toliko otvoreni i napadni da je to bilo prosto smesno, cak smo i nas dve uzivale u njima i neretko se zezale na osnovu toga. Ja sam oduvek uzivala u muskim pogledima, a kad sam na plazi, u kupacem, e to je tek uzitak. Super je kad mozes da zavodis a da bukvalno nista ne radis. Najpre te posmatraju, zatim skupljaju hrabrost da ti pridju, smisljaju pricu, pa onda prilaze, tuc-muc, ovo-ono, nekad se predstavljaju kao nekakvi uspesni biznismeni, a ne znaju koliko su providni, pa onda te zovu na pice, podsvesno zeleci da te napiju kako bi te sto lakse odveli u krevet. Posebna prica je kad se na tebe nalozi grupa momaka, a plaza i uopste leto je idealno vreme i mesto za takve situacije. Tako smo jednom same izasle u grad i krenule da obilazimo kafice, da bi na kraju zavrsile u nekom lokalnom klubu. Naravno, muskarci nam nisu davali mira, ali mi nismo bile zainteresovane. Samo smo htele da se dobro zezamo. Stalno su prilazili nasem stolu, pokusavali da nas muvaju i to na nemackom, italijanskom i drugim jezicima, ali bez uspeha. Onda smo dosle na ideju kako da podignemo igru na visi nivo. Pokazacemo im da smo lezbejke. To ce ih napaliti do ludila ali i pokazati da definitivno nemaju sta da traze s nama. Ustale smi i otisle da igramo dok su nas oni posmatrali iz obliznjih separea. Klub je bio prepun turista iz raznih zemalja i razlicitih zivotnih dobi, tako da je bilo i dosta starijih ljudi. Nas dve smo plesale zajedno s masom tako da ostali uglavnom nisu obracali paznju na nas osim ovih likova koji su nas i dalje posmatrali, jos uvek se nadajuci necemu. Zatim je krenula neka malo sporija muzika pa smo se nas dve zagrlile i dalje posmatrajuci njihova lica koja su sa zebnjom iscekivala da vide sta ce dalje biti. Pogledale smo se, zatim polako primakle usne jedna drugoj i socno se poljubile. Efekat je daleko premasio nasa ocekivanja. Momci su bukvalno bili u stanju da preseku sebi vene, neki Italijan je klekao dole i poceo da vice, neki su nas gledali kao da su prestali da disu, drugi su grizli nokte na rukama…

- Hehe, bas smo zlobne – rekoh Kimberli.
- Daaaa – kratko je odgovorila.

Ubrzo smo napustile klub i krenule kuci taksijem. Taksista, tip od nekih pedesetak godina, procelav i debeljuskast. Nas dve na zadnjem sedistu, jos uvek raspolozene za
zajebanciju i pod uticajem alkohola, resimo da i ovog cikicu malo razveselimo. I tako mi krenemo da se mazimo i razmenjujemo neznosti povremeno pokusavajuci da uhvatimo njegov pogled u retrovizoru. Pogadjate, nije mu dugo trebalo da primeti sta se desava. Gledao je kako jedna drugoj milujemo butine zavlaceci ruke sve dublje ispod laganih letnjih haljinica koje smo imale na sebi, dok nasi jezici plesu jedan s drugim uz neizbeznu razmenu pljuvacke. Samo sam se nadala da ga ne strefi srcka, a posto je vise gledao u retrovizor nego na put, pocela sam ozbiljno da se bojim i za nasu bezbednost. Ipak, nas dve smo se toliko zanele u svojoj igri da smo sve manje obracale paznju na njega, i sada vec u potpunosti bile prepustene jedna drugoj. Kim mi je zavukla ruku izmedju nogu i pocela da mi trlja ribicu prstima. U pocetku sam se nekako suzdrzavala da glasno iskazem zadovoljstvo, pitajuci se samo dokle je spremna da ide, ali ona nije prestajala, da bih ubrzo shvatila da je krajnje ozbiljna i da hoce da me natera da svrsim tu, u taksiju.

- Kim, sta to radis, ah… poludela si… ajoj, aaaah…
- Svrsi, svrsi sada – govorila je tiho dok joj je jezik klizio niz moj vrat.
- Ne… ah, ajooj… aaah – jaukala sam pokusavajuci nekako da se oduprem orgazmu, znajuci da cu na kraju ipak izgubiti bitku.
- Znas da se uzalud opires. Hajde, uradi to – hrabrila me je i dalje, sada vec znatno ubrzavsi tempo.

Gurnula je svoj srednji prst duboko u moju picu i zadovoljavala me sirokim kruznim pokretima, dok me je istovremeno ljubila i mazila jezikom u predelu vrata i kod uveta. Znala je koliko me to pali jer sam joj odavno odala svoje erogene zone. Zabavljala se dok me je stavljala na sve teze i teze muke. Vise nisam mogla da izdrzim i morala sam da kapituliram.

- Ah, ah, ah, ah, aaaaaaaaaah… aaaaaaaaah… aaaaajooooooj, Kimberli…
- Ha ha ha… Ljiljana, svrsila si u taksiju, kako te nije sramota… – zadirkivala me je dok sam ja pokusavala da dodjem sebi.

U trenucima dok su mi sokovi klizili niz noge zavrsavajuci na sedistima, primetila sam taksistin uspaljen pogled u retrovizoru. Upravo nas je dovozio kuci. Stao je i okrenuo se ka nama, rekavsi na losem engleskom:

- Devojke, hocete da odemo malo do hotela. Obecavam nezaboravan provod.
- Zao nam je ali, kao sto si video, mi volimo da se igramo same – odgovorila mu je Kim, dok sam ja pokusavala da se smirim.
- Ah, you hookers – cula sam dok smo izlazile iz kola.

Obe smo prasnule u smeh. Na ulasku u kucu opet sam je dohvatila i pocela da je ljubim.

- Cekaj da udjemo, suzdrzi se malo – uspela je da izusti dok sam je strastveno ljubila.
- Ne… hajdemo do plaze… hocu da vodimo ljubav na plazi veceras…
- Dobro, idemo… ha ha, luda si… ah, ah… pa, cekaj da pozovem Jana da podje s nama… Halo, dragi izadji napolje, Ljilja hoce sex on the beach… ah, oh…

Ne cekajuci ga, krenule smo ka plazi. Ulica je bila pusta, tako da smo se opustile i ponasale kao da smo same na svetu. Podigla sam joj haljinu pozadi i stavila joj ruku na onu njenu ogromnu guzicu, od koje sam mogla da dozivim orgazam pri samoj pomisli. Najlepse trenutke na tom letovanju dozivljavala sam dok mi je glava bila upravo u njoj. Prosto sam je obozavala, a verujte, trebali biste da budete slepi pa da je ne volite. Dovoljno je reci: osmo svetsko cudo. Toliko. Toliko je velika da mi je saka komotno upala izmedju njenih guzova. Jedva sam cekala da stignemo na plazu i da se prepustim njenim carima. U medjuvremenu, Jan nas je stigao, noseci sa sobom torbu sa peskirima. “Dobro se setio”, pomislih. Najzad smo stigli. Plaza potpuno prazna, nigde nikoga. Mrtva tisina, osim zvukova morskih talasa koji dopiru sa pucine. Vece toplo, bolje reci vrelo. Jedino ali i dovoljno osvetljenje bila je malo jaca mesecina. Ja sam dole imala kupaci i preko toga crnu haljinu a Kim onu svoju cvetnu suknju i majicu bez icega ispod. Spustili smo se sasvim blizu mora i prostrli peskire. Nas dve, ne mogavsi vise da cekamo ni trenutak, pocele da svlacimo jedna drugu. Za par sekundi, bile smo potpuno gole. Zgrabila sam je za guzicu i pocela da je ljubim. Stiskala sam njene mesnate guzove, terajuci je da glasno uzdise. Ti njeni uzdasi zadovoljstva su me uzbudjivali do ludila. Ljubila sam njene socne usne i mesila njenu crnu guzicu. Mmmm, tako volim ukus njene pljuvacke, pomislila sam. Volim taj osecaj dok se mesa s mojom i curi mi niz grlo. Zatim sam se spustila na vrat i nastavila da ga ljubim nesmanjenom strascu.

- Ah, ah, oh… yes, oh – buncala je omamljena Kim.

Imala sam potpunu dominaciju nad njom. Spustila sam se dole, prislonivsi glavu na njen stomak a zatim je okrenula tako da sam ugledala ono o cemu sam jedino razmisljala sve vreme, njenu prekrasno izvajanu guzicu koju sam odmah pocela da ljubim, na sta se ona naguzila. Dok sam prolazila jezikom izmedju njenih guzova, slusala sam njene uzdahe. Bilo mi je drago sto joj pruzam takvo zadovoljstvo, koje ona nije mogla da sakrije. Uvek sam bila vesta u tome. Zatim je legla na peskire koje je Jan postavio dole i rasirila noge. Ja sam se spustila na kolena, pa na laktove i najzad zaronila jezik duboko u njenu veliku picku. Neumorno sam je lizala i ljubila, pokusavajuci da uguram jezik sto dublje. Svideo mi se ukus njenih sokova koji su cureli napolje. Vremenom sam postajala sve navalentnija, dok je ona sve jace stenjala, sto je mene dovodilo do ludila. Picka joj je pulsirala pod naletima mog vestog jezika, da bi nakon nekoliko minuta najzad svrsila uz glasan vrisak. Medjutim, ja se nisam obazirala na to, vec sam nastavljala u istom ritmu. Bila sam napaljena kao nikad. Uzbudjivala me je cela ta atmosfera, mesecina, tihi i nezni sumovi koji su dopirali iz pravca mora i najzad, opasnost da neko naidje i vidi nas. Kimberli je stavila svoje sake na moju glavu kao da pokusava da me smiri i makar malo ublazi slatke muke na koje sam je stavila. Ubrzo je usledilo novo svrsavanje. Telo joj se uvijalo od silnog zadovoljstva.

- Ooooh… Lila, please… ooooh – pokusavala je da mi kaze da joj dam mali predah.

“OK, hoces odmor, nema problema”, pomislih. Okrenula sam se i pogledala ka Janu. Sedeo je na drugom peskiru i posmatrao nas. Ustala sam, uhvatila ga za ruke i povukla ga gore, a zatim ga zagrlila i pocela da ga ljubim. U prvom trenutku, bio je iznenadjen mojim gestom, ali se ubrzo snasao i poceo da mi uzvraca poljupce. Njegova devojka, koja je jos lezala na peskiru i pokusavala da se pribere od malopredjasnjeg orgazma, nije odmah primetila sta se desava. Zatim sam cula njen vrisak iznenadjenja:

- Ljiljana, sta to radis s mojim deckom?
- Spremam se da ga pojebem, sta mislis – odgovorila sam istovremeno uhvativsi Jana za njegov vec odavno ukruceni ud.

Spustila sam se dole i svukla mu bermude iz koji je iskocio ponos mladog Holandjanina. Lep, sladak, uredan kurac pristojne duzine stajao je ispred mog lica i cekao. Odmah sam zinula koliko sam mogla i progutala ga u trenutku.

- Mmm, mmm, mmmmmm – slusala sam sebe dok sam mu pusila.
- OK, OK, shvatam, ovo je osveta za ono u taksiju. U redu, nema problema, samo daj malo i meni… – buncala je Kim od iznenadjenja kleknuvsi pored mene.

Nastavila sam da gutam Janovu kitu do korena, ne obaziruci se na ono sto mi je govorila sve dok mi ga bukvalno nije izvukla iz usta i nastavila tamo gde sam ja stala. Za to vreme ja sam se pozabavila njegovim jajima. “Mmmm, muda… tako ih volim, mmmmm”, mislila sam dok sam ih sisala. U medjuvremenu, on je skinuo i majicu sa sebe i otkrio svoje savrseno telo. Stavila sa mu ruku na stomak kako bih napipala plocice.

Oh, oooh, mmm, daaa… aaaah – stenjao je nepovezano dok smo ga obradjivale.

Zatim smo ga uhvatile za ruke i povukle dole. Legao je na peskir, dok mu je kurac stajao uspravno kao motka. Preduhitrila sam Kimberli i bukvalno skocila i nabola se na njega. Mislim da je ona bila toliko iznenadjena mojim ponasanjem da nije mogla da reaguje tako brzo kao ja. Bila je prosto zatecena, cak sam mogla da osetim i njene ljubomorne poglede na sebi. Ipak, nisam mnogo obracala paznju na to. Sad sam jahala na Janovom kurcu i to mi je bilo najvaznije. On me je zagrlio oko struka, uspravivsi gornji deo tela, tako da mu je lice bilo u predelu mojih sisa, koje je ljubio i lizao im bradavice. Njegove snazne ruke su me drzale za kukove dok sam mu se nabijala na kitu, trljavsi se istovremeno o njegovo misicavo telo. Zelela sam savrsen seks sa savrsenim muskarcem i nista manje od toga. Oboje smo groznicavo dahtali i buncali u zanosu.

- Ah, oh, oh… ah, ah, ah… mmmm, oh…

Kim je klecala pored mene i ljubila me po licu i u usta, grleci me oko vrata. Nakon par minuta, Jan me je cvrsto uhvatio za struk, spustio se ledjima na peskir i poceo snazno da se zabija u mene. Vristala sam od siline njegovih udaraca, slusajuci kako pljeska po mojoj guzici, prodiruci u mene svaki put sve dublje i dublje.

- A-a-a-a-a-a, to-to-to… tako-tako… a-a-a, aaaaaaaaaaaah… aaaaaaah… tooooooo – uzviknula sam od zadovoljstva.

Zatim me je spustio na drugi peskir, kao da je hteo da se odmorim, a na moje mesto je dosla Kim, samo sto je ona sela u obrnutom pravcu, okrenuvsi mu ledja. Pocela je da se nabada na njega, dok ju je on drzao za kukove. Ubrzo sam ustala i pridruzila im se. Klekla sam izmedju njegovih nogu i pocela da mu lizem jaja, dok se Kim nabijala na njega. Onda je moj jezik krenuo uz njegov kurac, koji je jednakim tempom ulazio u njenu veliku picku. Neprekidno je stenjao od zadovoljstva, dok sam mu lizala kitu koja je pulsirala kao da ce svakog trenutka da eksplodira. Najzad, pocela sam da lizem i samo mesto gde je ulazio u Kim. Mogla sam da osetim kako prolazi kroz nju, kako njena crna, mesnata ribica pulsira dok iz nje izlaze sokovi koje sam gutala u slasti…

- Oh, oh, oh… tako, tako… Ljiljo, tako, ne prekidaj… toooo… aaaaaaaaaah!!! – stenjala je i vristala nepovezano Kimberli.

Milovala sam joj usmine jezikom i gurala ga unutra zajedno sa Janovim kurcem, istovremeno osluskujuci njene reakcije. Malo je reci da je uzivala. Bila je u delirijumu, zaboravivsi i gde se nalazi i koje je doba. Toliko je vristala od zadovoljstva da sam pomislila da ce probuditi ceo grad. Odlucila sam da je malo odmorim, izvadila sam ga iz nje i pocela da ga sisam. Bio je sav sluzav, potpuno natopljen njenim sokovima. Gutala sam ga halapljivo, zeleci da ga dovedem do vrhunca, ali je Jan to prekinuo i ustao, pokazujuci nam da legnemo jedna preko druge. Ona je legla na ledja, a ja preko nje, u suprotnom smeru na stomak, okrenuvsi guzu Janu. Ubrzo sam osetila kako mi njen jezik masira klitoris, a zatim i prodor njegove kite. “Mmmmmm, stvarno si dobar, mace”, pomislila sam dok ulazio u mene, a ona mi istovremeno lizala. Kako je vreme odmicalo, poceo je da se zabada sve brze i brze, silovito me udarajuci po dupetu, dok mu je ona konstantno pruzala podrzku.

- Joj, joj, joj… aah, ah, ah, to, to, tako, tako – vristala sam pod njihovim naletima.

Jan se tako silovito zabadao u mene da sam ocekivala da svrsi svakog trenutka, ali za divno cudo, to se nije desavalo. Popeo se na mene i divljacki mi nabijao svoju alatku, tako da sam imala osecaj da ce me razvaliti. Cinilo mi se da on moze tako u nedogled, dok sam ja vec nekoliko puta svrsila. Iznenada, u jednom trenutku je stao i izvadio ga. Kimberli mi je brzo dala znak da se sklonim i pustim je da ustane, sto sam ja i uradila. Dok sam se okrenula, ona je vec klecala ispred njega otvorenih usta dok je on drkao svoju kitu spremajuci se da svrsi. Ubrzo, to se i dogodilo. Gledala sam kako joj puni usta spermom a zatim im prisla, namestila se ispod nje i zinula, pokazujuci joj tako sta hocu da uradi. Shvatila je moju poruku i, nakon sto je Jan zavrsio, prinela je svoja usta iznad mojih, otvorila ih i izrucila mi gomilu lepljive sperme, pomesane sa svojom pljuvackom. Zatim je ona stala ispod mene, pa sam uradila to isto. Ponovile smo ovo nekoliko puta. Najzad smo podelile i poslednje kapi sperme igrajuci se jezicima.
Jos neko vreme smo zagrljeni sedeli na plazi i nemo gledali u more. Noc je bila divna, mi ispunjeni i prezadovoljni. Nisam mogla ni da sanjam takav godisnji odmor. Zatim smo se spakovali i otisli kuci. Sutra ujutru, nas dve smo otvoreno razgovarale o protekloj veceri.

- Ne ljutis se sto sam skocila na Jana bez tvoje dozvole?
- Ma kakvi, nije to prvi put.
- Opa! Znaci radili ste ovo i ranije?
- Da, da. Prosle godine, na primer, bili smo na Ibici i upoznali se sa dvoje Britanaca, Aleksom i Emom, a preprosle na Tasosu, Nemce Paula i Danijelu. I tako smo se lepo
druzili celog leta, kao sad s tobom. Cak smo i ostali u kontaktu s njima.
- I jos uvek se “zabavljate” ovako?
- Pa, da… Ustvari, ajde kazacu ti iskreno… Imamo svoju ekipu kod kuce za ovakva druzenja, pa smo i njih ukljucili.
- Ahaaa! A, ovaj…
- Znam, htela bi i ti da se prikljucis, jel tako?
- Kako si znala, he he?
- E, pa provalila sam ja tebe odavno. Stavise, racunala sam da ce doci do ovoga. Sigurno i ti radis nesto slicno?
- Jeste, u pravu si, nego, kako mogu da postanem clan ekipe.
- Daj mi broj telefona, pa cu te pozvati, kad budemo pravili neko okupljanje.
- Jel to kao neki sving klub?
- Pa tako nekako.

Pokusala sam da je nagovorim da mi oda jos neke informacije o svom drustvancetu, ali mi je ona rekla da cu da vidim sama kad dodje vreme za to.

- Hmm… a jel mogu ja da povedem sa sobom jos nekog – nastavila sam da se raspitujem.
- Pa, u principu, moze, samo gledaj da to budu odgovarajuci ljudi… narocito devojke treba da budu spremne na sve, shvatas…
- Ne brini, poznajem ih.

Nas razgovor je prekinuo Jan pozvavsi nas iz hodnika da idemo na rucak i mi smo odmah krenule. Ostatak odmora protekao je standardno. Tih nekoliko dana provela sam razmisljajuci o onome sto ce se desavati uskoro, kao i kome da predlozim da krene sa mnom u Amsterdam. Odmah mi je na pamet pao Jole, momak koji zivi za ovakve avanture. Zatim sam se setila i Brigite i Julije, koje ce sigurno prihvatiti poziv ako su u mogucnosti da dodju. One su zaista spremne na sve, sto bi rekla Kim.
Najzad je dosao trenutak rastanka. Njih dvoje ce ostati jos 2 dana na Kipru, ali se moj odmor zavrsavao. Zavidela sam im sto ja moram da se vratim kuci, a oni ostaju. Spakovala sam svoje stvari i pozvala taksi, koji je ubrzo stigao. Zagrlila sam Jana i poljubila Kim za rastanak, a zatim sela u taksi koji me najpre odvezao do ljudi kod kojih sam odsela prvih par dana, da i njih pozdravim a onda pravac aerodrom.
Po povratku kuci trebalo mi je nekoliko dana da se naviknem na novi stil zivota. Oduvek sam mrzela te povratke za letovanja jer su me cinili depresivnom. Medjutim, nije bilo vremena za gubljenje. Kimberli mi je ubrzo javila datum kada treba da ih posetimo, pa sam pocela da skupljam ekipu. Razgovarala sam s Joletom, rekla mu kako stoje stvari i naravno, on je prihvatio poziv. Reagovao je kao klinac koji je najzad dobio zeljenu igracku. Odusevljeno me je grlio i ljubio u obraz, ne skrivajuci ushicenje.

- Carice, sta bih ja bez tebe… obozavam te, svaka ti cast, najbolja si…

Nisam ni ocekivala da ce odbiti poziv. Jole je mladi avanturista koji hoce da proba sve u zivotu. Ne bira mnogo, obozava zene, od 20 – 50 god. a i one vole njega. Posle njega sam kontaktirala ljude iz mog malog svingerskog drustvanceta. Kao sto sam i mislila, Brigita i Julija su odmah prihvatile poziv i najavile da ce povesti i muzeve, a pozitivno su odgovorili jos i Marija i Stefan (to je onaj mudonja) i Zuzana i Miklos, koji su se veoma obradovali sto sam ih se setila. Svima sam rekla datum kad trebamo da budemo tamo i preporucila da pocnu odmah da se spremaju. Organizovali smo se dosta brzo, kupili avio-karte i sacekali jos nekoliko dana. Na dan polaska, svi su najpre dosli do mog stana, a zatim smo zajedno krenuli u BG. Bili smo jako uzbudjeni, narocito Jovan, koji je prvi put trebao da dozivi ovako nesto. Upoznao se sa ostatkom ekipe i svima se dopao. Do Beograda smo isli svojim prevozom, a zatim taksijem do Surcina. Nakon kraceg cekanja ukrcali smo se u avion i krenuli. Jole je razdragano povikao:

- Amsterdame, stizemo!!!

Nastavice se…

Loading ... Loading ...

View the original article here


This post was made using the Auto Blogging Software from WebMagnates.org This line will not appear when posts are made after activating the software to full version.

No comments:

Post a Comment