Saturday, May 7, 2011

Jebanje male kurvice

Bio sam 19. Srednje grade, 20cm dug, 5cm u obimu. Ona je bila 18. Mama joj je rodena u okolini Beograda a otac joj je došao studirati iz južne Afrike u Hrvatsku, Zagreb, pre 20 godina tako da je imala lepu tamnu kožu, plišane usne i krupne jebozovne crne oci.
Izlazili smo zajedno nešto više od godinu dana kada sam je uhvatio da me vara sa jednim od mojih najboljih prijatelja. Bio sam ljut. Pokušala se izviniti. Rekao
sam joj da cu joj oprostiti ali mora da se iskupi.
Posle nekog vremena, citajuci erotske price na internetu, dobio sam ideju kako bi se mogla tacno iskupiti za prevaru. Odlucio sam sprovesti moju sex ideju u
delo. Ona bi trabala da radi ono što joj kažem, kada joj kažem, i kako kažem. Za dve nedelje kuca ce mi biti prazna. Keva ce ici na poslovno putovanje, a brat i
otac su išli u posetu rodacima u Bosnu.
Erotsku pricu zapoceo sam tako što sam otišao po nju u školu. Ona je bila u kratkoj suknji, cipelama sa visokim petama, što joj je dobro stajalo. Rekao sam joj
da sam došao po nju da je vodim mojoj kuci. Rekla je da nema problema, pogotovo ako ce mi goditi. Znao sam da ce raditi ono šta joj kažem.
Doveo sam je u moju kucu. Rekao sam joj da ode gore u moju sobu, da skine majicu i uzme bic koji sam prethodni dan kupio u erotskom shopu, i da bude na
kolenima kad dodem. Dao sam joj 30 sekundi prije nego što krenem gore u sobu. Osecao sam da ce biti opasna jebacina. Iznenadujuce, ona se spremila brže nego što
sam joj rekao iako se ranije pred jebanje skidala i mazila minumum 20 minuta. Otišao sam u sobu, ona je klecala, prišao sam joj i rekao da mi skine pantalone.
U glavi mi je bila slika nje i mog najboljeg prijatelja kako mu puši kurac i kako se jebu. Rekao sam joj da mi pocne pušiti kurac. Rado se prihvatila seks
zadatkan. I onda samo joj rekao da ga stavi ceo kurac u usta. Pokušala je ali je pocela da se guši. Njene slatke oci gledale su u mene. Nisam mogao više
podneti da odugovlaci. “Ceo kurac. Brže!” - zapovedio sam Pocela je da puši kurac brže, ali nije ga mogla staviti celog u usta. Mogao sam osetiti kako moj
kurac udara kraj grla. “Nije dovoljno dobar. Moraceš ga progutati celog!”. Pokušala je nekoliko puta, bezuspešno. Sagnuo sam, stavio ruke iza njene glave i
povukao joj glavu prema meni. Moj kurac se sada spustio skroz niz grlo. Oci su joj zasuzile. Poceo sam je jebati u prelepa seksi usta koliko jako sam mogao. Ona
se nije žalila. Znala je da je zaslužila ovo. Jebao sam je još jace.
Konacno, pred svršavanje. Izvukao sam kurcinu i stavio joj pred lice i namestio sam joj tako glavu da vidim gde je kurac išao niz grlo. Svršio sam joj u usta.
“Progutaj” zapovedio sam. Ona je poslušala, ali nije progutala odmah. Prvo je malo muljala po ustima moju biserno belu spermu. Progutala je ali je ostalo malo.
“Propustila si malo sperme. To ce te koštati. ”
Pocela je shvatati koliku je veliku grešku napravila. Njene oci su bile u suzama.
“Idi na krevet i namesti se na ruke i kolena.” - opet sam joj zapovedio.
Tako je i uradila. Dao sam joj da pomiriše prste pre nego što joj stavim u picu. Poceo sam sa stavljam po jedan prst. Stavo sam prvi prst u usku picku.
Lepo i polako poceo sam je jebati prstom. Dodao sam još jedan prst. Zatim još jedan. Sada je imala tri moja prsta u picki.
Jebao sam je prstima najbrže što sam mogao, i mogu reci da je uživala, i to malo previše. Izvukao sam prste, dohvatio tubu vazelina koji sam predhodno vece postavio pored kreveta znajuci da ce doci na jebanje. Namazao sam jedan prst i poceo da kružim po šupku. Moj penis je opet poceo da raste.
Ona je brzo pogledala u mene natrag, usne su joj treperile, i opet je bila prepuna suza. “Ne .. ne … ne” - molila je. Ona nikada nije probala analni. Prestao sam ali pravi analni sex ce pricekati za kasnije. Stavio sam joj prst samo u macu… Samo da je znala što dolazi. Sada sam stavio i drugi prst u guzicu. Ona je stavila glavu na jastuk. Pala mi je onda još jedna ideja na pamet.
Pružio sam noge prema jastuku i namestio se da joj kurac dode bliz usta. Rekao sam - “Otvori”.
Ponovo je poslušala bez oklevanja. Poceo sam je jebavati u usta opet a držao sam jedan prst u picki i jedan u dupetu. Bez moje zapovesti dodala je dva moja prsta u njenu macu.
Mogao sam osetiti njeno stenjanje na mom kurcu. Osetio sam da glavic raste i opet sam bio blizu svršavanja pa sam ga izvadio iz njenih usta.
“Skini mi odecu”, rekao sam mojoj lepoj kurvi. Ona me posluša što me jako uzbudivlo. Ova mlada, lepa drolja, slušala je svaku moju naredbu. Kada sam bio potpuno gol rekao sam joj da legne na leda. Opet sam stavio prst u njenu picku i ovaj put dodao sam još cetri
prsta, Istezao sam joj picku šire cak i dublje. Izvukao sam prste van i stavio joj u usta. “Sisati svoje sokove” Ona je sisala, prst po prst.
Stavio sam moj kurac na ulaz u njenu picku, trljajuci ga gore i dole, trljajuci njen klitoris. Onda sam ga spustio do cmara i poceo vršiti pritisak, pa onda natrag do njene pizde. Uradio sam to nekoliko puta. Mogao sam osetiti kako se malo ukrutiti svaki put kad sam ga stavim kod cmara i pocnem vršiti pritisak. Dobro, uplašena je - mislio sam. I konacno, gurnuo sam ga malo u njeno dupe. Svaim pomeranjem napred nazad sve je dublje ulazio.
Skinula je grudnjak i pocela se igrati sa svojim grudima, da ih vuce i masira. Znao sam da je bila moja sad. Bio sam siguran.
I tada je pocelo rasturanje. Dok sam je jebao u dupe mazio sam joj klitoris prstima pocela je brže da se mrda, sinhronizovano samnom. Stenjala je svaki put kada ga gurnem. Mazila se dole svojom rukom. Osetio sam da da cu svršiti. Izvadio sam ga iz dupeta i stavio u njenu picku. Picka joj se stegla oko mog kurca a noge je omotala oko mene. Svršio sam u ovu malu kurvu. Izvadio sam ga i seo na stolicu pored kreveta i rekao joj da me ocistiti. Ucinila je tako, još uvijek tvrd kurac pošela je da sisa.
Nakon što je kurac isisan i ocišce ustao sam da se obucem i naredih joj da se i ona obuce, ali ne i gacice. Gacice sam uzeo i stavio u džep da mogu uvek da se prisetim ovog divljeg sexa. A sve je krenulo od prevare i erotkse price što sam procitao.

Tagovi: erotske price, kurvice, osvetnicko jebanje

Ova erotksa prica je postavljena u cetvrtak, oktobar 22nd, 2009 u 20:18 u kategorijama Domace devojke, Nove erotske price. Komentare možete praiti kroz RSS 2.0 dovod. Možete ostaviti komentar, ili pratiti na Vašem sajtu.


View the original article here

No comments:

Post a Comment